Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.12.2011 15:21 - Моята майка
Автор: victoriavselena Категория: Забавление   
Прочетен: 2020 Коментари: 1 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Моята Майка

Днес искам да ви разкажа за моята Майка. Тя е най-обикновена жена и когато я попитах мога ли да ви напиша за нея, тя каза "Какво има да пишеш за мен, аз готвя и мия чинии като всяка друга жена." И точно тази нейна скромност е една от най-прекрасните й качества.

Тази есен моята майка навърши 80 години. Младо момиче е, не се бъркайте от възрастта. Още не може да повярва, че има хора които се отказват да направят нещо, "защото им било трудно и тежко". "Няма трудно и тежко – казва тя – има мързел".

Според майка ми аз съм мързелива, да така е, защото аз не обичам трудните и тежки неща. Направих голям завой и реших, че ще си изкарвам парите по лек и приятен начин и също така и по законен и честен. Останалото за мен го знаете. Но това, което не знаете е,че аз и моята майка живеем заедно, не сме се делили за повече от 5 години /еднократна временна раздяла/ след което заживяхме отново заедно.

Другото, което не знаете за нас е, че аз и мойта майка вече почти от година правим медитации заедно. Тя е постоянна и дисциплинирана със сигурност повече от мен и както обичам да се хваля е моята най-добра ученичка.

От начало ни беше трудно. Аз бях първата от семейството, която тръгнах по духовен път и заговорих "глупости" и всички ме гледаха съжалително и чакаха да ми мине и да се върна към "правия път", но нещата много се промениха. Вече сме заедно "в кюпа" на духовното. Съвсем съзнателно работим заедно. Енергиите са много по-мощни и ефективни.

Защо ви пиша всичко това, за да ми повярвате като казвам, че всички ще дойдат при нас. Пиша за да ви вдъхна вяра и да не се отчайвате, че днес имате близки, които не ви разбират, които ви се подиграват и  ви се сърдят или смеят. Да, така е. Защото сме от първите.  Да си пионер е чест, да си новатор е приключение, да си от първите понякога е среща с препятствията. Остава ни да вярваме и да продължаваме по пътя си.

Това е моята майка – една прекрасна жена с една прекрасна енергия, която е готова да работи за благото на децата си не само като мие чинии, пере и готви, а като чисти кармичните си връзки за да остави след себе си все по-чисти следи и духовно наследство.

 

 

 




Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kasnaprolet9999 - Браво на вас, вероятно и за това т...
20.12.2011 17:19
Браво на вас, вероятно и за това твоята майка е като момиче на тази възраст. Пие ли билки за профилактика? Моята беше пъргавелка до 83 г., когато почина баща ми и стресът я съсипа, едвам я отървах от лапите на смъртта.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: victoriavselena
Категория: Забавление
Прочетен: 2554504
Постинги: 853
Коментари: 4645
Гласове: 10697